Δεν είναι μόνο το γεγονός ότι ο Sebastian Vettel σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:26.221 και βρέθηκε στο FP2 σχεδόν 6 δέκατα του δευτερολέπτου μπροστά από τον άμεσο διώκτη του στο πρωτάθλημα Fernando Alonso με τη Ferrari που ήταν ο τρίτος ταχύτερος στα δεύτερα ελεύθερα για το Grand Prix της Ινδίας (1:26.820), η Red Bull Racing έκανε επίδειξη δύναμης κάνοντας το 1-2 με τον Webber να ακολουθεί από κοντά τον ομoσταυλό του.
Ο Webber λοιπόν, ήταν μόλις ένα δέκατο του δευτερολέπτου πίσω από τον Vettel στο FP2 γεγονός που υποδηλώνει με τον καλύτερο τρόπο και εκτός μεγάλου απροόπτου ότι η RB8 έχει το πάνω χέρι και στην πίστα Buddh International Circuit στο Νέο Δελχί.
Η θερμοκρασία είχε ανέβει στο FP2 στους 30 βαθμούς στην ατμόσφαιρα και στους 38 την επιφάνεια της ασφάλτου και σε αυτήν την περίοδο δοκιμών οι ομάδες δεν έχασαν καθόλου χρόνο καθώς ευθύς εξαρχής είχαμε πολύ κίνηση στην πίστα. Σε αυτήν την περίοδο ομάδες και οδηγοί προσπάθησαν να βρουν το ιδανικό set-up για τον αγώνα της Κυριακής αλλά και να μαζέψουν πολύτιμα δεδομένα για τις δύο γόμες ελαστικών της Pirelli: τη σκληρή (ασημί) και τη μαλακή (κίτρινη).
Στους πρώτους γύρους η Red Bull χρησιμοποίησε την χρωματιστή ρητίνη στην πίσω πτέρυγα του Vettel ελέγχοντας τη ροή αέρα από εκείνο το σημείο. Δοκιμές αρχικά έκανε και ο Hamilton με διάφορα νέα εξαρτήματα στην MP4-27. Μετά το πρώτο 15λεπτο ο Alonso βρισκόταν στην κορυφή των χρόνων με τις δύο RBR να τον ακολουθούν.
Το δεύτερο ημίωρο ξεκίνησε με τον Vettel να βελτιώνει την επίδοσή του και να περνά στην κορυφή των χρόνων που στο πρώτο ημίωρο είχε ο Alonso. Παράλληλα ο Ricciardo έγινε ο δεύτερος οδηγός που δοκίμασε με τα μαλακά Pirelli (μετά τον Petrov στο πρώτο ημίωρο), ενώ τα κίτρινα P Zero στο μονοθέσιο του έβαλε λίγο αργότερα και ο Kimi Raikkonen με τη Lotus. Με την μαλακή γόμα για τα περισσότερα μονοθέσια φυσικά οι χρόνοι άρχισαν να πέφτουν και η πρώτη θέση άλλαξε χέρια με τον Nico Rosberg με τη Mercedes να ηγείται και τον Raikkonen να τον ακολουθεί από τη 2η θέση.
Τα τελευταία λεπτά του δεύτερου ημιώρου είχαμε μια όμορφη μάχη για την πρώτη θέση με τον Alonso αρχικά να παίρνει τα ηνία από τον Rosberg. Στη συνέχεια όμως ο Vettel έβαλε τα μαλακά και ανέβασε ρυθμό. Όταν ήρθε η σειρά του Alonso όμως να βάλει τα κίτρινα Pirelli κατάφερε να κινηθεί ταχύτερα και πέρασε και πάλι στην κορυφή των χρόνων. Οι αλλαγές στην πρώτη θέση συνεχίστηκαν με τον Webber να κινείται ακόμα ταχύτερα αλλά η πρωτοπορία του δεν κράτησε πολύ καθώς ο Vettel βρήκε ένα δέκατο ακόμα και πέρασε στην πρώτη θέση, ακριβώς με την ολοκλήρωση του δεύτερου ημιώρου.
Μετά τις πολλές εναλλαγές στις πρώτες θέσεις οι ομάδες και οι οδηγοί επικεντρώθηκαν στην προσομοίωση αγώνα με τα μαλακά ελαστικά συλλέγοντας πολύτιμα δεδομένα για το υπόλοιπο του 3ημέρου. Κάτι που δεν κατάφερε να κάνει ο Massa ο οποίος μετά τα πολλαπλά τετ-α-κε που είχε κατέστρεψε και τα δύο σετ ελαστικών του.
Ιδιαίτερες συγκινήσεις δεν υπήρξαν στο τελευταίο ημίωρο και έτσι στην κορυφή δεν είχαμε καμία αλλαγή με τους «ταύρους» να κάνουν το 1-2 και φυσικά για ακόμα μια φορά επίδειξη δύναμης.
Αποτελέσματα FP2
| Θ. | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Διαφ. | <> | Γ | |
| 1 | Sebastian Vettel | RED BULL | 1:26.221 | 35 | |||
| 2 | Mark Webber | RED BULL | 1:26.339 | +0.118 | 33 | ||
| 3 | Fernando Alonso | FERRARI | 1:26.820 | +0.599 | +0.481 | 34 | |
| 4 | Nico Rosberg | MERCEDES | 1:27.022 | +0.801 | +0.202 | 38 | |
| 5 | Kimi Raikkonen | LOTUS | 1:27.030 | +0.809 | +0.008 | 40 | |
| 6 | Lewis Hamilton | MCLAREN | 1:27.131 | +0.910 | +0.101 | 38 | |
| 7 | Jenson Button | MCLAREN | 1:27.182 | +0.961 | +0.051 | 24 | |
| 8 | Nico Hulkenberg | FORCE INDIA | 1:27.233 | +1.012 | +0.051 | 37 | |
| 9 | Romain Grosjean | LOTUS | 1:27.397 | +1.176 | +0.164 | 36 | |
| 10 | Bruno Senna | WILLIAMS | 1:27.738 | +1.517 | +0.341 | 36 | |
| 11 | Paul di Resta | FORCE INDIA | 1:28.004 | +1.783 | +0.266 | 32 | |
| 12 | Sergio Perez | SAUBER | 1:28.178 | +1.957 | +0.174 | 39 | |
| 13 | Michael Schumacher | MERCEDES | 1:28.222 | +2.001 | +0.044 | 37 | |
| 14 | Daniel Ricciardo | TORO ROSSO | 1:28.239 | +2.018 | +0.017 | 37 | |
| 15 | Felipe Massa | FERRARI | 1:28.296 | +2.075 | +0.057 | 23 | |
| 16 | Kamui Kobayashi | SAUBER | 1:28.455 | +2.234 | +0.159 | 40 | |
| 17 | Pastor Maldonado | WILLIAMS | 1:28.596 | +2.375 | +0.141 | 38 | |
| 18 | Jean-Eric Vergne | TORO ROSSO | 1:29.167 | +2.946 | +0.571 | 35 | |
| 19 | Heikki Kovalainen | CATERHAM | 1:29.320 | +3.099 | +0.153 | 43 | |
| 20 | Vitaly Petrov | CATERHAM | 1:29.606 | +3.385 | +0.286 | 22 | |
| 21 | Pedro de la Rosa | HRT | 1:30.950 | +4.729 | +1.344 | 37 | |
| 22 | Timo Glock | MARUSSIA | 1:31.113 | +4.892 | +0.163 | 35 | |
| 23 | Narain Karthikeyan | HRT | 1:31.372 | +5.151 | +0.259 | 20 | |
| 24 | Charles Pic | MARUSSIA | 1:31.493 | +5.272 | +0.121 | 31 |
By: Βασίλης Τριάντης

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.