O Vettel νίκησε στη Suzuka, ο Alonso εγκατέλειψε και το Πρωτάθλημα 5 αγώνες πριν το τέλος παίρνει φωτιά.
Μόλις 4 βαθμοί είναι πλέον η διαφορά τους. Στο βάθρο επιστρέφει μετά από σχεδόν 2 χρόνια ο Massa (2ος), ενώ 3ος ήταν ο Kobayashi στην παρθενική του εμφάνιση στο podium.
Από που να αρχίσει και που να τελειώσει όμως κάποιος; ο Sebastian Vettel πανηγύρισε την 24η νίκη στην 7ετή καριέρα του, ούτε μόνο το ότι σημείωσε το δεύτερο grand chelem (pole position, πρωτοπόρος σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, νίκη και ταχύτερος γύρος στον αγώνα) στην ιστορία του στο motorsport, ούτε μόνο ότι στους τελευταίους 4 αγώνες στη Suzuka στους τρεις έχει βρεθεί στο υψηλότερο σκαλοπάτι του βάθρου, ούτε ότι το 2011 παρότι έμεινε πίσω από τη McLaren του Button (πέρσι τη νίκη στη Suzuka πανηγύρισε ο Βρετανός) κατάφερε και εξασφάλισε μαθηματικά το δεύτερο παγκόσμιο πρωτάθλημα του. Όχι, δεν είναι μόνο αυτά! Είναι ότι στο ιαπωνικό Grand Prix του 2012 ο νεαρός Γερμανός της Red Bull κατάφερε και σχεδόν εκμηδένισε τη διαφορά του με τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος Fernando Alonso εκμεταλλευόμενος την εγκατάλειψη του Ισπανού της Ferrari στην πρώτη στροφή και έβαλε για τα καλά και πάλι φωτιά στο πρωτάθλημα του 2012 που εκ των πραγμάτων είναι το πιο συναρπαστικό των τελευταίων ετών. Τώρα πλέον έχει την τέλεια ευκαιρία να κατακτήσει τον τρίτο συνεχόμενο τίτλο του, κάτι που έχει επιτευχθεί στο παρελθόν μόνο από τον Juan Manuel Fangio και τον Michael Schumacher.
Μόλις 4 βαθμοί είναι πλέον η διαφορά τους. Στο βάθρο επιστρέφει μετά από σχεδόν 2 χρόνια ο Massa (2ος), ενώ 3ος ήταν ο Kobayashi στην παρθενική του εμφάνιση στο podium.
Από που να αρχίσει και που να τελειώσει όμως κάποιος; ο Sebastian Vettel πανηγύρισε την 24η νίκη στην 7ετή καριέρα του, ούτε μόνο το ότι σημείωσε το δεύτερο grand chelem (pole position, πρωτοπόρος σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, νίκη και ταχύτερος γύρος στον αγώνα) στην ιστορία του στο motorsport, ούτε μόνο ότι στους τελευταίους 4 αγώνες στη Suzuka στους τρεις έχει βρεθεί στο υψηλότερο σκαλοπάτι του βάθρου, ούτε ότι το 2011 παρότι έμεινε πίσω από τη McLaren του Button (πέρσι τη νίκη στη Suzuka πανηγύρισε ο Βρετανός) κατάφερε και εξασφάλισε μαθηματικά το δεύτερο παγκόσμιο πρωτάθλημα του. Όχι, δεν είναι μόνο αυτά! Είναι ότι στο ιαπωνικό Grand Prix του 2012 ο νεαρός Γερμανός της Red Bull κατάφερε και σχεδόν εκμηδένισε τη διαφορά του με τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος Fernando Alonso εκμεταλλευόμενος την εγκατάλειψη του Ισπανού της Ferrari στην πρώτη στροφή και έβαλε για τα καλά και πάλι φωτιά στο πρωτάθλημα του 2012 που εκ των πραγμάτων είναι το πιο συναρπαστικό των τελευταίων ετών. Τώρα πλέον έχει την τέλεια ευκαιρία να κατακτήσει τον τρίτο συνεχόμενο τίτλο του, κάτι που έχει επιτευχθεί στο παρελθόν μόνο από τον Juan Manuel Fangio και τον Michael Schumacher.
Στο Grand Prix της Ιαπωνίας του 2012 όμως, ιστορικές στιγμές έζησε και ο Felipe Massa με τη Ferrari, καθώς κατάφερε να ανέβει στο βάθρο έπειτα από σχεδόν δύο χρόνια. Ο Βραζιλιάνος είδε δεύτερος την καρό σημαία και αυτό ήταν σίγουρα ένα από τα σημαντικότερα αποτελέσματα για το μέλλον του στη Formula 1, καθώς είναι γνωστό εδώ και καιρό ότι τα πράγματα είναι πολύ ρευστά γι' αυτόν στη Ferrari.
Ιστορία έγραψε και ο τοπικός ήρωας Kamui Kobayashi με τη Sauber που συμπλήρωσε το βάθρο στην πίστα της Suzuka.
Ακολούθησαν οι Jenson Button και Lewis Hamilton με McLaren, Kimi Raikkonen με Lotus, Nico Hulkenberg με Force India, Pastor Maldonado με Williams, Mark Webber με Red Bull και Daniel Ricciardo με Toro Rosso.
Αποτελέσματα GP Ιαπωνίας
| Θ. | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Διαφ. | <> | P | |
| 1 | Sebastian Vettel ( | RED BULL | 1:38.261 | 53 ΓΥΡ. | 2 | ||
| 2 | Felipe Massa ( | FERRARI | 1:37.976 | 20.6 | 2 | ||
| 3 | Kamui Kobayashi ( | SAUBER | 1:37.447 | 3.8 | 2 | ||
| 4 | Jenson Button ( | MCLAREN | 1:36.938 | 0.5 | 2 | ||
| 5 | Lewis Hamilton ( | MCLAREN | 1:39.455 | 21.3 | +20.8 | 2 | |
| 6 | Kimi Raikkonen ( | LOTUS | 1:38.377 | 3.9 | 2 | ||
| 7 | Nico Hulkenberg ( | FORCE INDIA | 1:38.117 | 0.7 | 2 | ||
| 8 | Daniel Ricciardo ( | TORO ROSSO | 1:38.299 | 1.2 | +0.5 | 2 | |
| 9 | Mark Webber ( | RED BULL | 1:37.588 | 2.3 | +1.1 | 2 | |
| 10 | Daniel Ricciardo ( | TORO ROSSO | 1:38.027 | 12.2 | +9.9 | 2 | |
| 11 | Michael Schumacher ( | MERCEDES | 1:38.523 | 0.8 | 2 | ||
| 12 | Paul di Resta ( | FORCE INDIA | 1:39.360 | 15.6 | +14.8 | 2 | |
| 13 | Jean-Eric Vergne ( | TORO ROSSO | 1:40.514 | 5.1 | 2 | ||
| 14 | Bruno Senna ( | WILLIAMS | 1:40.299 | 4 | |||
| 15 | Heikki Kovalainen ( | CATERHAM | 1:38.043 | 1 L | +1 | 2 | |
| 16 | Timo Glock ( | MARUSSIA | 1:39.588 | 8.5 | +7.5 | 2 | |
| 17 | Vitaly Petrov ( | CATERHAM | 1:39.806 | 40.7 | +32.2 | 3 | |
| 18 | Pedro de la Rosa ( | HRT | 1:39.938 | 5.9 | 2 | ||
| 19 | Romain Grosjean ( | LOTUS | STOP | 1 L | 4 | ||
| 20 | Charles Pic ( | MARUSSIA | STOP | 14 L | 3 | ||
| 21 | Narain Karthikeyan ( | HRT | STOP | 5 L | 2 | ||
| 22 | Sergio Perez ( | SAUBER | STOP | 14 L | 1 | ||
| 23 | Fernando Alonso ( | FERRARI | STOP | 0 | |||
| 24 | Nico Rosberg ( | MERCEDES | STOP | 0 |
By: Μιχάλης Παγκίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.