Ο Lewis Hamilton σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Interlagos χρησιμοποιώντας όμως στο μονοθέσιο του το επιπλέον σετ της πειραματικής γόμας του 2013 (ξεχώριζε από τα πορτοκαλί γράμματα στο πλάι) που έχει διαθέσει σε όλες τις ομάδες η Pirelli.
Στο 1:14.131 σταμάτησε τα χρονόμετρα ο Βρετανός πιλότος της McLaren ο οποίος ετοιμάζεται για τον αποχαιρετιστήριο αγώνα του με την ομάδα που τον ανέδειξε.
Aκολούθησε το δίδυμο της Red Bull που τα τελευταία χρόνια έχει τον πρώτο λόγο στο Autodromo Jose Carlos Pace, με τον Sebastian Vettel να είναι μόλις 9 χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο αργός από τον Hamilton και τον Αυστραλό να απέχει 67 χιλιοστά από την κορυφή. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι καλύτεροι χρόνοι και των δύο σημειώθηκαν με την σκληρή γόμα του 2012.
Ο Jenson Button ήταν και αυτός πολύ κοντά στον Hamilton, καθώς έκλεισε τη διαδικασία μόλις 86 χιλιοστά πίσω από τον ομοσταβλό του, έχοντας χρησιμοποιήσει όμως το λάστιχο του 2013.
Με την πειραματική γόμα σημείωσε τον καλύτερό του χρόνο και ο Fernando Alonso που έκλεισε το FP1 στην 5η θέση, +0.261" πίσω από τον Hamilton.
Ακολούθησαν ο Felipe Massa, ο Romain Grosjean, o Paul di Resta, o Pastor Maldonado -μόλις ο 3ος της 10άδας με την φετινή σκληρή γόμα- και ο Nico Hulkenberg.
Προβλήματα με τον κινητήρα της Lotus F1 για τον Kimi Raikkonen που πέρασε αρκετή ώρα στο γκαράζ της ομάδας του, πραγματοποιώντας συνολικά 16 γύρους χωρίς να προλάβει να δοκιμάσει την πειραματική γόμα.
Σύμφωνα με τη McLaren, η γόμα του 2013 που χρησιμοποιήθηκε είναι σκληρή και απ' ότι φάνηκε δεν διαφέρει σημαντικά στην απόδοσή της όσον αφορά στους χρόνους από την αντίστοιχη του 2012. Αξίζει να σημειωθεί ότι όπως έλεγαν και οι πιλότοι κατά τις δοκιμές, η γόμα του 2013 φθάνει ταχύτερα στη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας σε σχέση με αυτή του 2012. Ο Paul Hembery της Pirelli ξεκαθάρισε πάντως πως η σκληρή γόμα του 2013 θα είναι διαφορετική και θα έχει άλλο χρώμα όσον αφορά στη σήμανση της.
Αποτελέσματα FP1 Βραζιλίας
| Θ. | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Διαφ. | <> | Γ | |
| 1 | Lewis Hamilton | MCLAREN | 1:14.131 | 33 | |||
| 2 | Sebastian Vettel | RED BULL | 1:14.140 | +0.009 | 35 | ||
| 3 | Mark Webber | RED BULL | 1:14.198 | +0.067 | +0.058 | 34 | |
| 4 | Jenson Button | MCLAREN | 1:14.217 | +0.086 | +0.019 | 31 | |
| 5 | Fernando Alonso | FERRARI | 1:14.392 | +0.261 | +0.175 | 28 | |
| 6 | Felipe Massa | FERRARI | 1:14.716 | +0.585 | +0.324 | 29 | |
| 7 | Romain Grosjean | LOTUS | 1:14.719 | +0.588 | +0.003 | 33 | |
| 8 | Paul di Resta | FORCE INDIA | 1:14.738 | +0.607 | +0.019 | 34 | |
| 9 | Pastor Maldonado | WILLIAMS | 1:15.015 | +0.884 | +0.277 | 37 | |
| 10 | Nico Hulkenberg | FORCE INDIA | 1:15.050 | +0.919 | +0.035 | 32 | |
| 11 | Michael Schumacher | MERCEDES | 1:15.114 | +0.983 | +0.064 | 36 | |
| 12 | Kamui Kobayashi | SAUBER | 1:15.255 | +1.124 | +0.141 | 31 | |
| 13 | Sergio Perez | SAUBER | 1:15.396 | +1.265 | +0.141 | 32 | |
| 14 | Valteri Bottas | WILLIAMS | 1:15.413 | +1.282 | +0.017 | 23 | |
| 15 | Daniel Ricciardo | TORO ROSSO | 1:15.587 | +1.456 | +0.174 | 35 | |
| 16 | Kimi Raikkonen | LOTUS | 1:15.701 | +1.570 | +0.114 | 16 | |
| 17 | Jean-Eric Vergne | TORO ROSSO | 1:16.048 | +1.917 | +0.347 | 35 | |
| 18 | Nico Rosberg | MERCEDES | 1:16.315 | +2.184 | +0.267 | 36 | |
| 19 | Giedo Van der Garde | CATERHAM | 1:16.460 | +2.329 | +0.145 | 32 | |
| 20 | Timo Glock | MARUSSIA | 1:16.506 | +2.375 | +0.046 | 31 | |
| 21 | Vitaly Petrov | CATERHAM | 1:16.617 | +2.486 | +0.111 | 30 | |
| 22 | Charles Pic | MARUSSIA | 1:17.234 | +3.103 | +0.617 | 26 | |
| 23 | Pedro de la Rosa | HRT | 1:17.678 | +3.547 | +0.444 | 15 | |
| 24 | Naraian Karthieyan | HRT | 1:17.895 | +3.764 | +0.217 | 13 |
Βy: Δημήτρης Παγκίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.