Παρά τα προβλήματα και την έλλειψη χιλιομέτρων ο Sebastian Vettel κατάφερε να σημειώσει και πάλι την ταχύτερη επίδοση στο FP2 του Grand Prix των Η.Π.Α. στο Austin του Τέξας.
Ο Γερμανός αρχικά καθηλώθηκε στο γκαράζ της RBR με πρόβλημα στο σύστημα ψύξης του κινητήρα της Renault αλλά όταν στα τελευταία λεπτά της περιόδου το πρόβλημα λύθηκε βγήκε στην πίστα και έδειξε ποιος είναι το αφεντικό. Κάτι παραπάνω από 7 δέκατα του δευτερολέπτου πίσω βρέθηκε ο Mark Webber συμπληρώνοντας το 1-2 για τους «ταύρους».
Τον τρίτο ταχύτερο χρόνο, μόλις μερικά χιλιοστά πίσω από τον Αυστραλό, σημείωσε ο Fernando Alonso.
Το δεύτερο σκέλος δοκιμών στο Circuit of the Americas ξεκίνησε δυναμικά με τους οδηγούς να βγαίνουν άμεσα στην πίστα για δοκιμές. Οι ομάδες διψάνε για δεδομένα και οι οδηγοί για χιλιόμετρα, έτσι η δράση ήταν έντονη από τα πρώτα λεπτά. Σε αυτή την περίοδο η θερμοκρασία είχε ανέβει στους 21 βαθμούς στην ατμόσφαιρα και στους 31 στην επιφάνεια της ασφάλτου.
Στα πρώτα λεπτά όλοι οι οδηγοί ήταν με τη σκληρή γόμα της Pirelli με τον Vettel να οδηγεί από την πρώτη θέση. Στη συνέχεια όμως ο Hamilton ανέβασε ρυθμό μια σημείωσε ταχύτερο πέρασμα. Αυτό ήταν το σύνθημα για γρήγορα περάσματα καθώς στα λεπτά που ακολούθησαν η πρώτη θέση άλλαξε αρκετές φορές χέρια με τον Button αρχικά να είναι ταχύτερος του team-mate του και στη συνέχεια να χάνει την πρώτη θέση από τον Alonso ο οποίος πέρασε στην κορυφή. Ο Rosberg όμως δεν άφησε πολύ τον Ισπανό στην κορυφή καθώς κινήθηκε ακόμα ταχύτερα. Όλα αυτά την ώρα που ο Vettel βρισκόταν στα pit της RBR καθώς αντιμετώπιζε πρόβλημα με το σύστημα ψύξης του κινητήρα της Renault κάτω από το κάλυμμα RB8. Ο χρόνος του Γερμανού δεν έσπασε στη συνέχεια με αποτέλεσμα να μείνει στην κορυφή των χρόνων με την συμπλήρωση του πρώτου ημιώρου.
Το δεύτερο ημίωρο ξεκίνησε με τον Vettel καθηλωμένο στα pit καθώς το πρόβλημα στην RB8 ήταν μεγαλύτερο απ' ότι ήλπιζε ο Γερμανός. Τα πρώτα λεπτά της περιόδου ο Button βελτίωσε την επίδοσή του σημειώνοντας τον 2ο χρόνο. Στη συνέχεια όμως υπήρξε αλλαγή και στην κορυφή καθώς ο Webber ανέβασε ρυθμό και εκθρόνισε τον Rosberg. Σε παρόμοιο ρυθμό κινήθηκε και ο Alonso ο οποίος σημείωσε τον 2ο χρόνο μόλις 5 χιλιοστά πίσω από τον Αυστραλό. Όλα αυτά με την σκληρή γόμα της Pirelli. Οι πρώτοι που δοκίμασαν με τα μεσαία ήταν οι Petrov, Kovalainen και Pic στα πρώτα λεπτά του δεύτερου ημιώρου.
Λίγο πριν τα μισά της περιόδου ο Webber σημείωσε ακόμα ταχύτερο πέρασμα χωρίς αυτή τη φορά να μπορεί να τον ακολουθήσει ο Alonso. Στη συνέχεια λίγα λεπτά μετά τη συμπλήρωση του πρώτου μισού της περιόδου ο Massa ανέβασε ρυθμό και έφερε την F2012 στην κορυφή της κατάταξης.
Τα τελευταία λεπτά του δεύτερου ημιώρου τα μεσαία ελαστικά της Pirelli είχαν αρχίσει να γίνονται μόδα στο grid καθώς όλο και περισσότερες ομάδες τα τοποθετούσαν στα μονοθέσιά τους. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να υπάρξουν και πάλι ανακατατάξεις. Ο Webber ήταν ο ταχύτερος με τα μεσαία ελαστικά κλείνοντας το δεύτερο ημίωρο στην κορυφή των χρόνων.
Τα πρώτα λεπτά του τρίτου ημιώρου του FP2 βρήκαν τον Vettel μέσα στην πίστα καθώς τα προβλήματα στην RB8 είχαν λυθεί και τον Hamilton να σημειώνει τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο με τα μεσαία ελαστικά να ακολουθεί τον Webber. Τα χιλιόμετρα με τα την μεσαία γόμα ήταν σημαντικά για τους οδηγούς και τις ομάδες καθώς δεν έχουν καθόλου δεδομένα από αυτήν την πίστα με αυτά τα ελαστικά, έτσι στα τελευταία λεπτά της περιόδου όλοι επικεντρώθηκαν σε μεγαλύτερα stint προσπαθώντας να προσομοιώσουν συνθήκες αγώνα αλλά και να αξιολογήσουν τα λευκά P Zero. Όμως ο Vettel ο οποίος είχε πιο φρέσκο σετ μεσαία γόμας πίεσε και πέρασε στην κορυφή αφήνοντας τον team-mate του, Webber, στην δεύτερη θέση. Αυτή ήταν και η μοναδική αλλαγή που είδαμε στην κορυφή. Έτσι η Red Bull Racing έκανε το 1-2 στο FP2 του GP στο Austin με τον Sebastian Vettel να ηγείται και τον Mark Webber να ακολουθεί. Τον τρίτο ταχύτερο χρόνο σημείωσε ο Fernando Alonso λίγα χιλιοστά πίσω από τον Αυστραλό αλλά 7 δέκατα πίσω από τον Γερμανό.
Αποτελέσματα FP3 Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής
| Θ. | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Διαφ. | <> | Γ | |
| 1 | Sebastian Vettel | RED BULL | 1:37.718 | 17 | |||
| 2 | Mark Webber | RED BULL | 1:38.475 | +0.757 | 36 | ||
| 3 | Fernando Alonso | FERRARI | 1:38.483 | +0.765 | +0.008 | 35 | |
| 4 | Lewis Hamilton | MCLAREN | 1:38.748 | +1.030 | +0.265 | 31 | |
| 5 | Jenson Button | MCLAREN | 1:38.786 | +1.068 | +0.038 | 32 | |
| 6 | Felipe Massa | FERRARI | 1:39.029 | +1.311 | +0.243 | 33 | |
| 7 | Nico Rosberg | MERCEDES | 1:39.448 | +1.730 | +0.419 | 32 | |
| 8 | Bruno Senna | WILLIAMS | 1:39.531 | +1.813 | +0.083 | 38 | |
| 9 | Kamui Kobayashi | SAUBER | 1:39.653 | +1.935 | +0.122 | 36 | |
| 10 | Michael Schumacher | MERCEDES | 1:40.115 | +2.397 | +0.462 | 30 | |
| 11 | Kimi Raikkonen | LOTUS | 1:40.166 | +2.448 | +0.051 | 32 | |
| 12 | Pastor Maldonado | WILLIAMS | 1:40.230 | +2.512 | +0.064 | 35 | |
| 13 | Romain Grosjean | LOTUS | 1:40.286 | +2.568 | +0.056 | 32 | |
| 14 | Sergio Perez | SAUBER | 1:40.326 | +2.608 | +0.040 | 35 | |
| 15 | Daniel Ricciardo | TORO ROSSO | 1:40.435 | +2.717 | +0.109 | 30 | |
| 16 | Jean-Eric Vergne | TORO ROSSO | 1:40.516 | +2.798 | +0.081 | 32 | |
| 17 | Nico Hulkenberg | FORCE INDIA | 1:40.700 | +2.982 | +0.184 | 34 | |
| 18 | Paul di Resta | FORCE INDIA | 1:41.430 | +3.712 | +0.730 | 35 | |
| 19 | Heikki Kovalainen | CATERHAM | 1:42.476 | +4.758 | +1.046 | 38 | |
| 20 | Timo Glock | MARUSSIA | 1:42.652 | +4.934 | +0.176 | 33 | |
| 21 | Vitaly Petrov | CATERHAM | 1:42.846 | +5.128 | +0.194 | 38 | |
| 22 | Charles Pic | MARUSSIA | 1:43.538 | +5.820 | +0.692 | 38 | |
| 23 | Pedro de la Rosa | HRT | 1:44.453 | +6.735 | +0.915 | 16 | |
| 24 | Naraian Karthieyan | HRT | 1:45.114 | +7.396 | +0.661 | 20 |
Βy: Βασίλης Τριάντης

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.