Για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα Sebastian Vettel θα ξεκινήσει από την pole position, με τις Ferrari των Felipe Massa - Fernando Alonso να καιροφυλακτούν.
Αυτή είναι η μαγεία της Formula 1, αυτό είναι το απρόβλεπτο της Sepang. Εκπληκτική εξέλιξη είχαν οι κατατακτήριες δοκιμές για το 2ο Grand Prix της χρονιάς που διεξάγεται στη Μαλαισία, με τις ευμετάβλητες καιρικές συνθήκες να προσδίδουν μια άγρια ομορφιά στην εξέλιξη της διαδικασίας.
Η βροχή που έκανε την εμφάνισή της περίπου 8 λεπτά πριν την ολοκλήρωση του Q2, λίγο έλειψε να αφήσει εκτός 10άδας τις δύο Ferrari που οριακά πρόλαβαν να ολοκληρώσουν τους χρονομετρημένους γύρους τους χωρίς να επηρεαστούν. Κάτι που δεν κατάφεραν ο Romain Grosjean με την Lotus, αλλά και ο Paul di Resta με την Sahara Force India, που δείχνει πολύ καλά στοιχεία στο στεγνό. Μέχρι εκείνο το σημείο η βασική επιλογή των ομάδων όσον αφορά στην επιλογή των ελαστικών, ήταν η μεσαία γόμα, θέλοντας να προφυλάξουν όσο το δυνατόν περισσότερα σετ της σκληρής, που αποτελεί την βασική τους επιλογή για τον αγώνα, υπό την προϋπόθεση βέβαια ότι δεν θα υπάρξει βροχή.
Η μάχη στο Q3 είχε συναρπαστική εξέλιξη, με τουλάχιστον 3 ομάδες να δείχνουν ικανές για την pole position. Τελικά αυτή κατέληξε στα χέρια του Mr. pole της σύγχρονης εποχής της F1, Sebastian Vettel που για 38η φορά στην καριέρα του θα ξεκινήσει αγώνα από την πρώτη θέση του grid.
Ευχάριστη έκπληξη αποτελεί η 2η θέση του Felipe Massa που επανεμφανίζεται στην πρώτη σειρά της σχάρας εκκίνησης μετά από 3 χρόνια (Μπαχρέιν 2010, ξεκίνησε 2ος και τερμάτισε 2ος). Ο Βραζιλιάνος δεν έχει καμία σχέση με τον πιλότο που είδαμε πέρσι, τουλάχιστον με αυτά που έχουμε δει μέχρι στιγμής. Σαφώς βελτιωμένος, δείχνει έτοιμος να βοηθήσει τη Ferrari στην προσπάθειά της να πάρει και πάλι τα ηνία στο σπορ, κάτι που έχει να συμβεί από το 2007 (Πρωταθλητής ο Raikkonen). Σημειώστε δε ότι για δεύτερο σερί αγώνα, ο Massa θα βρεθεί μπροστά από τον ομόσταβλό του και... βαρύ πυροβολικό της ομάδας, Fernando Alonso.
Στη συνέντευξη Τύπου πάντως και οι τρεις τους στάθηκαν στο ρυθμό αγώνα στο στεγνό, λέγοντας δεν υπάρχει ξεκάθαρη εικόνα. Και δεν είχαν άδικο. Μέχρι τα μέσα του Q2, πριν ξεσπάσει η μπόρα δηλαδή, οι διαφορές ήταν πολύ μικρές με τη Mercedes να παρουσιάζεται πολύ δυνατή αφήνοντας πολλές υποσχέσεις, αλλά και τον Adrian Sutil με την VJM06 της Sahara Force India να συνεχίζει να εντυπωσιάζει στην επιστροφή του στο σπορ, σημειώνοντας μάλιστα τον καλύτερο χρόνο στο Q1.
Aπό την 4η θέση θα εκκινήσει ο Lewis Hamilton, ενώ ο Mark Webber με την 2η RB9 ήταν 5ος και απογοητευμένος από την εξέλιξη μιας και δεν πρόλαβε να περάσει εγκαίρως τη γραμμή του τερματισμού (πριν μηδενίσει το χρονόμετρο δηλαδή) ώστε να επιχειρήσει άλλη μια προσπάθεια με την αγωνιστική γραμμή σε καλύτερη κατάσταση.
Ο Nico Rosberg έφερε την 2η Mercedes W04 στην 6η θέση, ενώ ο θριαμβευτής της Αυστραλίας, Kimi Raikkonen με την Lotus E21 θα ξεκινήσει, όπως και στο Albert Park, από την 7η θέση. Ο Φινλανδός πάντως είχε προβλήματα σήμερα με την ισορροπία του μονοθεσίου του λέγοντας χαρακτηριστικά κατά το FP3: «Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έχει αλλάξει τόσο πολύ η συμπεριφορά του μονοθεσίου».
Στη McLaren έχουν λόγους να χαμογελούν, γιατί σήμερα η ομάδα παρουσίασε βελτιωμένο πρόσωπο στο στεγνό, σε σχέση με τς δοκιμές της Παρασκευής αλλά και την Αυστραλία. Το σημαντικότερο δε είναι ότι και οι δύο πιλότοι της μπήκαν στη 10άδα, με τον Jenson Button να σημειώνει τον 8ο καλύτερο χρόνο και τον Sergio Perez να είναι 10ος.
Αυτό που θέλουν είναι να υπάρξει βροχή και στον αγώνα, ώστε να μπορέσουν να κυνηγήσουν ένα καλό πλασάρισμα. Ανάμεσά τους θα βρεθεί ο Adrian Sutil, που όπως προαναφέραμε έδειξε πολύ καλά στοιχεία στο στεγνό.
Από κει και πέρα, για ακόμα μια φορά η Williams παρουσιάστηκε κατώτερη των περιστάσεων, με τον Pastor Maldonado να αρκείται στη 16η θέση και τον Valtteri Bottas να είναι 18ος.
Ο παράγοντας καιρός, καθώς επίσης και η διαχείριση των ελαστικών θα παίξουν καθοριστικό ρόλο στην έκβαση του 2ου αγώνα της χρονιάς...
Aποτελέσματα QP
| Θ. | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Διαφ. | <> | Γ | |
| 1 | Sebastian Vettel | RED BULL | 1:49.674 | 13 | |||
| 2 | Felipe Massa | FERRARI | 1:50.587 | 0.913 | 15 | ||
| 3 | Fernando Alonso | FERRARI | 1:50.727 | 1.053 | 0.140 | 14 | |
| 4 | Lewis Hamilton | MERCEDES | 1:51.699 | 2.025 | 0.972 | 15 | |
| 5 | Mark Webber | RED BULL | 1:52.244 | 2.570 | 0.545 | 14 | |
| 6 | Nico Rosberg | MERCEDES | 1:52.519 | 2.845 | 0.275 | 14 | |
| 7 | Kimi Raikkonen | LOTUS | 1:52.970 | 3.296 | 0.451 | 12 | |
| 8 | Jenson Button | MCLAREN | 1:53.175 | 3.501 | 0.205 | 14 | |
| 9 | Adrian Sutil | FORCE INDIA | 1:53.439 | 3.765 | 0.264 | 12 | |
| 10 | Sergio Perez | MCLAREN | 1:54.136 | 4.462 | 0.697 | 16 | |
| 11 | Romain Grosjean | LOTUS | 1:37.636 | -12.038 | -16.500 | 7 | |
| 12 | Nico Hulkenberg | SAUBER | 1:38.125 | -11.549 | 0.489 | 12 | |
| 13 | Daniel Ricciardo | TORO ROSSO | 1:38.822 | -10.852 | 0.697 | 12 | |
| 14 | Esteban Gutierrez | SAUBER | 1:39.221 | -10.453 | 0.399 | 14 | |
| 15 | Paul di Resta | FORCE INDIA | 1:44.509 | -5.165 | 5.288 | 10 | |
| 16 | Pastor Maldonado | WILLIAMS | 1:37.867 | -11.807 | -6.642 | 10 | |
| 17 | Jean-Eric Vergne | TORO ROSSO | 1:38.157 | -11.517 | 0.290 | 8 | |
| 18 | Valteri Bottas | WILLIAMS | 1:38.207 | -11.467 | 0.050 | 7 | |
| 19 | Jules Bianchi | MARUSSIA | 1:38.434 | -11.240 | 0.227 | 8 | |
| 20 | Charles Pic | CATERHAM | 1:39.314 | -10.360 | 0.880 | 6 | |
| 21 | Max Chilton | MARUSSIA | 1:39.672 | -10.002 | 0.358 | 8 | |
| 22 | Giedo Van der Garde | CATERHAM | 1:39.932 | -9.742 | 0.260 | 6 |
Βy: Βασίλης Τριάντης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.