Ανάμεσά τους ο... συνήθης ύποπτος Kimi Raikkonen που συνεχίζει τις εκπληκτικά σταθερές εμφανίσεις του με την Lotus.
Ο Φινλανδός μετράει αισίως 22 συνεχόμενους τερματισμούς στους βαθμούς και τρεις συνεχόμενες 2ες θέσεις. Έχει επιδείξει ως τώρα εντυπωσιακή σταθερότητα και είναι ένας από τους βασικούς διεκδικητές του τίτλου.
Για να κατανοήσετε πόσο λεπτές είναι οι ισορροπίες στην F1 και πόσο μια λεπτομέρεια μπορεί να σε στείλει από τον παράδεισο στην κόλαση εν ριπή οφθαλμού, αρκεί να σας πούμε ότι ο Alonso γλίτωσε την τελευταία στιγμή τα δράματα, καθώς όπως έγινε γνωστό μετά την πτώση της καρό σημαίας, ο Ισπανός μπήκε με κλαταρισμένο ελαστικό στα pits στην 4η και τελευταία επίσκεψή του! «Αν ήταν με την περσινή γόμα το λάστιχο του δεν θα άντεχε», δήλωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της Pirelli motorsport, Paul Hembery.
Χιλιάδες Ισπανοί αποθέωσαν τον δικό τους Alonso, που με τη νίκη του στην Catalunya πέρασε στην 4η θέση της λίστας των πιλότων με τις περισσότερες νίκες στην ιστορία περνώντας τον Mansell. Επόμενος στόχος είναι οι 41 νίκες του Ayrton Senna.
«Το μονοθέσιο ήταν εκπληκτικό και στην παραμικρή λεπτομέρεια. . Είμαστε χαρούμενοι, αλλά δεν θέλουμε να σταματήσουμε εδώ. Δεν αλλάζει τίποτα, έχουν περάσει μόλις 5 αγώνες, κάποιοι πήγαν καλά, σχεδόν σε σταθερή βάση είμαστε στο βάθρο, κάναμε όμως και κάποια λάθη και είχαμε κάποια μηχανικά προβλήματα», δήλωσε περιχαρής ο Ισπανός 2 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής και πρόσθεσε: «Με αυτό το μονοθέσιο όμως μπορούμε να παλέψουμε για το Πρωτάθλημα. Κατά τη γνώμη μου είχαμε το ρυθμό για να κάνουμε 4 pit stops και να παλέψουμε για τη νίκη - η στρατηγική μας λειτούργησε άψογα. Μετά την πρώτη επίσκεψη στα pits κατάλαβα ότι μπορούσαμε να 'παίξουμε' για τη νίκη, αλλά μόνο μετά το τελευταίο pit stop του Kimi, που ήταν σε διαφορετική τακτική, ήμουν σίγουρος για το αποτέλεσμα».
«Βρίσκομαι εδώ για να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό. Θέλουμε να νικάμε, αλλά κάποιες φορές και η 2η θέση είναι καλή. Δεν με ενδιαφέρει αν δεν το αναγνωρίζει ο κόσμος, εμείς είμαστε χαρούμενοι που κάνουμε καλά τη δουλειά μας. Μετά τα μέσα του αγώνα ήμουν επικεφαλής του αγώνα, αλλά με επιβαρυμένα ελαστικά και δεν μπορούσα να αντισταθώ στον Fernando που ήταν πολύ καλός και έκανε τη διαφορά στη συνέχεια», τόνισε ο «iceman» που σε αντίθεση με τους περισσότερους χρησιμοποίησε κυρίως τη μεσαία γόμα, αφήνοντας για το τέλος της σκληρή.
«Μετά τις κατατακτήριες ήμουν απογοητευμένος, αλλά είχα στα χέρια μου ένα μονοθέσιο πολύ δυνατό από την αρχή του αγώνα και κατάφερα να ανακάμψω. Λυπάμαι για την ποινή στις κατατακτήριες γιατί κατά τη γνώμη μου δεν εμπόδισα τον Webber», σημείωσε από την πλευρά του ο Massa.
O αγώνας δεν έκρυβε εκπλήξεις.
Η Mercedes μπορεί να «πετάει» στις κατατακτήριες και να διαθέτει ενδεχομένως το ταχύτερο μονοθέσιο αυτή τη στιγμή στον ένα γύρο, σε ρυθμό αγώνα όμως και σε διαχείριση ελαστικών είναι ακόμα πολύ μακριά από τους κορυφαίους που αυτή τη στιγμή είναι η Ferrari και η Lotus.
Δεν είναι βαρύ να πούμε ότι το ισπανικό Grand Prix εξελίχθηκε σε Βατερλό για τους Γερμανούς αφού από το 1-2 που είχαν στο gird, βρέθηκαν στην 6η θέση (Rosberg) και στην 12η (Hamilton) με τον Βρετανό μάλιστα να έχει δεχθεί γύρο.
«Ήταν ένα πολύ δύσκολο απόγευμα για εμάς και ένα πολύ απογοητευτικό αποτέλεσμα σε σχέση με την εμφάνισή μας στις κατατακτήριες δοκιμές. Πρέπει να βρούμε το λόγο για τον οποίο χάνουμε σε απόδοση στους αγώνες και να βρούμε τις σωστές λύσεις ώστε να βελτιωθούμε», δήλωσε απογοητευμένος ο Ross Brawn.
Και για τα δεδομένα της Red Bull, όμως, ο αγώνας δεν ήταν καλός.
Ο Sebastian Vettel έμεινε πολύ πίσω τερματίζοντας μεν 4ος, αλλά με τη διαφορά του από το νικητή να διαμορφώνεται στα 38,2". Ο δε Webber, που έκανε τραγική εκκίνηση για ακόμα μια φορά, ήταν 5ος. Το μόνο θετικό για την ομάδα είναι ότι ο Γερμανός 3 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής εξακολουθεί να προηγείται στη βαθμολογία, αν και η διαφορά του από τους Raikkonen - Alonso έχει κλείσει σημαντικά.
Να είστε βέβαιοι ότι το θέμα των ελαστικών θα ανοίξει ξανά, με την Red Bull να πρωτοστατεί και πάλι. Η Pirelli έπεσε έξω στις προβλέψεις της όσον αφορά στη στρατηγική που θα ακολουθούσαν οι ομάδες στον αγώνα. Eίχε προβλέψει 3 pit stops τη στιγμή που, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, όλοι οι πιλότοι επισκέφθηκαν 4 φορές τα γκαράζ των ομάδων τους για να αλλάξουν λάστιχα. Και όλα αυτά παρά το γεγονός ότι από αυτόν τον αγώνα το ιταλικό εργοστάσιο διέθεσε στις ομάδες τη νέα σκληρή γόμα, που έχει διαφορετική δομή ώστε να αντέχει περισσότερο.
Καλός αγώνας από τον Paul di Resta που έφερε την VJM06 της Sahara Force India στην 7η θέση, με τους Jenson Button - Sergio Perez, της McLaren, να ακολουθούν. Ο τελευταίος βαθμός πήγε στον Daniel Ricciardo της Scuderia Toro Rosso που έκλεισε τη 10άδα.
Το Πρωτάθλημα συνεχίζεται στις 26 του μηνός με τον αγώνα του Monaco.
- «Τι F1! Τεράστιος Alonso, δυνατοί Kimi και Massa. Forza Ferari!», έγραψε στο twitter στιγμές μετά τον τερματισμό ο πολυπρωταθλητής των MotoGP, Valentino Rossi.
Αποτελέσματα Αγώνα
| Θ. | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Διαφ. | <> | P | |
| 1 | Fernando Alonso | FERRARI | 1:32.611 | 4 | |||
| 2 | Kimi Raikkonen | LOTUS | 1:30.141 | 0.581 | 3 | ||
| 3 | Felipe Massa | FERRARI | 1:31.305 | 1.222 | 39.348 | 4 | |
| 4 | Sebastian Vettel | RED BULL | 1:30.455 | 0.285 | 0.790 | 4 | |
| 5 | Mark Webber | RED BULL | 1:29.073 | 2.923 | 15.600 | 4 | |
| 6 | Nico Rosberg | MERCEDES | 1:28.126 | 1.590 | 6.959 | 3 | |
| 7 | Paul di Resta | FORCE INDIA | 1:27.932 | 4.825 | 3.235 | 4 | |
| 8 | Jenson Button | MCLAREN | 1:30.808 | 20.435 | 13.187 | 3 | |
| 9 | Sergio Perez | MCLAREN | 1:31.557 | 25.573 | 2.303 | 4 | |
| 10 | Daniel Ricciardo | TORO ROSSO | 1:31.321 | 85.273 | 4 | ||
| 11 | Esteban Gutierrez | SAUBER | 1:31.176 | 0.304 | 4 | ||
| 12 | Lewis Hamilton | MERCEDES | 1:29.458 | 6.377 | 4 | ||
| 13 | Adrian Sutil | FORCE INDIA | 1:29.009 | 8.270 | 4 | ||
| 14 | Pastor Maldonado | WILLIAMS | 1:28.871 | 13.990 | 5 | ||
| 15 | Nico Hulkenberg | SAUBER | 1:28.003 | 5.285 | 6 | ||
| 16 | Valteri Bottas | WILLIAMS | 1:32.008 | 1 L | 40.701 | 3 | |
| 17 | Charles Pic | CATERHAM | 1:33.103 | 1 L | 0.213 | 3 | |
| 18 | Jules Bianchi | MARUSSIA | 1:32.915 | 1 L | 77.130 | 4 | |
| 19 | Max Chilton | MARUSSIA | 1:33.602 | 1 L | 29.275 | 3 | |
| 20 | Jean-Eric Vergne | TORO ROSSO | ΕΓΚ/ΨΕ | 1 L | o.ono | 5 | |
| 21 | Giedo Van der Garde | CATERHAM | ΕΓΚ/ΨΕ | 0.000 | 0.000 | ||
| 22 | Romain Grosjean | LOTUS | ΕΓΚ/ΨΕ | 0.000 | 0.000 |
By: Δημήτρης Παγκίδης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.