Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

Πως χάθηκε το Πρωτάθλημα για τη Ferrari;

Για άλλη μια χρονιά Ferrari και Fernando Alonso μένουν -εκτός συγκλονιστικού απροόπτου- με άδεια χέρια, παρότι ξεκίνησαν τη σεζόν με υψηλές βλέψεις και προσδοκίες.

Το «τις πταίει» για το γεγονός ότι μετά τις καλοκαιρινές διακοπές η Scuderia έμεινε σημαντικά πίσω από τον ανταγωνισμό, επιχειρεί να εξηγήσει ο ίδιος ο Alonso που τέσσερις αγώνες πριν το τέλος της σεζόν βρίσκεται 90 βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο, Sebastian Vettel.

O Ισπανός δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής στέκεται σε δύο σημεία: στις αναβαθμίσεις που ήρθαν τον Ιούλιο, οι οποίες δεν απέδωσαν τα αναμενόμενα όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο Ισπανός, καθώς επίσης και στις αλλαγές που έκανε η Pirelli στη δομή των ελαστικών της μετά τα όσα συνέβησαν στο βρετανικό Grand Prix.
«Νομίζω ότι το βασικό μας πρόβλημα ήταν η εξέλιξη του μονοθεσίου. Δεν προσαρμοστήκαμε στα ελαστικά ή δεν κάναμε τα βήματα που είχαμε προγραμματίσει. Φτάσαμε στους αγώνες του Ιουλίου έχοντας στα χαρτιά κάποιες καλές αναβαθμίσεις, αλλά στην πίστα αποδείχθηκε πως δεν ήταν τόσο καλές. Νομίζω ότι υπήρξε καθυστέρηση στις βελτιώσεις που έπρεπε να είχαμε», δήλωσε ο 32χρονος πιλότος για να προσθέσει: «Πέρα από αυτό οι αλλαγές που έκανε η Pirelli στη δομή των ελαστικών της είναι ένα επιπλέον θέμα. Είναι προφανές ότι υπάρχουν κάποιες ομάδες που έχασαν λίγο σε απόδοση, ενώ κάποιες άλλες βγήκαν κερδισμένες, όπως για παράδειγμα η Sauber. Αλλά η Pirelli έπρεπε να προχωρήσει σε αυτές τις αλλαγές λόγω των προβλημάτων που προέκυψαν στο Silverstone. Επομένως δεν μπορούμε να πούμε ότι αυτή η απόφαση λήφθηκε με γνώμονα να ευνοήσει τη μία ή την άλλη ομάδα. Ήταν μια αλλαγή ώστε να συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε στο Πρωτάθλημα, οπότε δεν υπήρχε κάτι που μπορούσαμε να κάνουμε».
Μετά το βρετανικό Grand Prix η διαφορά του πρωτοπόρου Vettel από τον 2ο Alonso ήταν στους 21 βαθμούς (132 - 111).
Ωστόσο, οι επόμενοι μήνες δεν εξελίχθηκαν όπως θα περίμενε ο Ισπανός, με την F138 να χάνει αγώνα με τον αγώνα σημαντικό έδαφος σε σχέση με τον ανταγωνισμό και τον ίδιο σε πολλές περιπτώσεις να υπερβαίνει εαυτόν.
Και όλα αυτά τη στιγμή που η RB9 πήρε αυτήν την επιπλέον ώθηση που χρειαζόταν από το τεχνικό της επιτελείο ώστε να σαρώσει στους επόμενους αγώνες και να καθαρίσει ουσιαστικά την υπόθεση τίτλος. Ο Vettel νίκησε τους 6 από τα 7 επόμενα Grand Prix βάζοντας ταφόπλακα στις ελπίδες του Ισπανού και της Scuderia για κατάκτηση του τίτλου.

Βy: Δημήτρης Παγκίδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.