O Fernando Alonso εναποθέτει τις ελπίδες του για κάτι καλό στο Abu Dhabi κυρίως στην αξιοπιστία της Red Bull, βλέποντας πως η Ferrari δεν δείχνει ικανή να ανταγωνιστεί τις RB8.
Παράλληλα, ελπίζει πως οι McLaren θα μπορέσουν να κόψουν βαθμούς από τον Sebastian Vettel, ώστε να μην ανοίξει κι άλλο η διαφορά του από τον ίδιο στη μάχη του τίτλου.
Παράλληλα, ελπίζει πως οι McLaren θα μπορέσουν να κόψουν βαθμούς από τον Sebastian Vettel, ώστε να μην ανοίξει κι άλλο η διαφορά του από τον ίδιο στη μάχη του τίτλου.
Στο FP3 που ολοκληρώθηκε πριν από λίγο στην πίστα Yas Marina, οι επιδόσεις της F2012 δεν βελτιώθηκαν σημαντικά -8ος ο Alonso, 1" μακριά από την κορυφή- παρά το γεγονός ότι για 2η φορά μέσα σε λίγες ώρες οι μηχανικοί της Scuderia έκαναν υπερωρίες στο γκαράζ της ομάδας καταπατώντας το ωράριο που επιτρέπουν οι κανονισμοί. Παρά τις αντιδράσεις των άλλων ομάδων για το κατά πόσο επιτρέπεται η υπερβαση ωραρίου 2 φορές κατά το ίδιο αγωνιστικό 3ήμερο, η FIΑ απομφάνθηκε πως δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Να σημειωθεί εδώ ότι οι ομάδες δικαιούνται συνολικά 4 φορές μέσα στη χρονιά να ξεπεράσουν το ωράριο εργασίας χωρίς να έχουν επιπτώσεις.
Βέβαια, όσο καλό ρυθμό αγώνα κι αν έχει η Ferrari, κάθε άλλο παρά εύκολη θα είναι η αποστολή του σε περίπτωση ου ξεκινήσει από την 3η σειρά του grid.
«Θα είναι δύσκολες οι κατατακτήριες δοκιμές», σημείωσε η Ferrari στο λογαριασμό της στο twitter.
Υπήρχαν πάντως και κάποια στοιχεία που έκαναν τον 2 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή να αισιοδοξεί. Και εξηγούμαστε. Ο Alonso είδε τους πιλότους της McLaren να κάνουν το 1-2, με τον Lewis Hamilton να σημειώνει τον καλύτερο χρόνο της διαδικασίας τόσο με τη σκληρή (1:42.148) όσο και με τη μαλακή γόμα της Pirelli (1:42.130).
Εδώ βέβαια θα πρέπει να πούμε ότι η επίδοση του Πρωταθλητή του 2008 ήταν αρκετά μακριά από αυτήν που σημείωσε ο Vettel (1:41.751) στην 2η περίοδο ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής.
Εκτός αυτού, είδε την RB8 του Γερμανού να μένει καθηλωμένη σχεδόν στο μεγαλύτερο μέρος της ωριαίας διαδικασίας λόγω προβλήματος στο σύστημα πέδησης (στα μπροστινά φρένα).
Ο Vettel πραγματοποίησε συνολικά 7 γύρους, με την πρώτη του γρήγορη χρονομετρημένη προσπάθεια να ολοκληρώνεται στο τέλος της διαδικασίας. Ο χρόνος του με την μαλακή γόμα (1:42.614) τον έφερε στην 3η θέση της κατάταξης, πίσω από τους Hamilton - Button.
Να σημειωθεί εδώ ότι οι άνθρωποι της Pirelli οριοθετούν τη διαφορά απόδοσης ανάμεσα στις δύο γόμες στα 4 με 8 δέκατα στο γύρο, με το πλεονέκτημα υπέρ της μαλακής. Στο FP3 πάντως η διαφορά δεν ήταν πολύ μικρότερη.
Στην 4η θέση πλασαρίστηκε ο Mark Webber με την άλλη RB8, ενώ 5ος ήταν ο Nico Hulkenberg με την Force india. O Romain Grosjean έφερε την αναβαθμισμένη Lotus στην 6η θέση, με τον Pastor Maldonado να είναι 7ος.
Ο Alonso, όπως προαναφέραμε ήταν 8ος, ενώ την πρώτη 10άδα συμπλήρωσαν ο Kimi Raikkonen και ο Paul di Resta.
Αποτελέσματα FP3
| Θ. | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Διαφ. | <> | Γ | |
| 1 | Lewis Hamilton | MCLAREN | 1:42.130 | 18 | |||
| 2 | Jenson Button | MCLAREN | 1:42.420 | +0.290 | 17 | ||
| 3 | Sebastian Vettel | RED BULL | 1:42.614 | +0.484 | +0.194 | 7 | |
| 4 | Mark Webber | RED BULL | 1:42.743 | +0.613 | +0.129 | 18 | |
| 5 | Nico Hulkenberg | FORCE INDIA | 1:42.750 | +0.620 | +0.007 | 19 | |
| 6 | Romain Grosjean | LOTUS | 1:43.015 | +0.885 | +0.265 | 18 | |
| 7 | Pastor Maldonado | WILLIAMS | 1:43.064 | +0.934 | +0.049 | 19 | |
| 8 | Fernando Alonso | FERRARI | 1:43.133 | +1.003 | +0.069 | 15 | |
| 9 | Kimi Raikkonen | LOTUS | 1:43.184 | +1.054 | +0.051 | 22 | |
| 10 | Paul di Resta | FORCE INDIA | 1:43.338 | +1.208 | +0.154 | 19 | |
| 11 | Felipe Massa | FERRARI | 1:43.480 | +1.350 | +0.142 | 17 | |
| 12 | Sergio Perez | SAUBER | 1:43.571 | +1.441 | +0.091 | 20 | |
| 13 | Nico Rosberg | MERCEDES | 1:43.593 | +1.463 | +0.022 | 20 | |
| 14 | Michael Schumacher | MERCEDES | 1:43.635 | +1.505 | +0.042 | 19 | |
| 15 | Kamui Kobayashi | SAUBER | 1:44.010 | +1.880 | +0.375 | 22 | |
| 16 | Jean-Eric Vergne | TORO ROSSO | 1:44.025 | +1.895 | +0.015 | 18 | |
| 17 | Bruno Senna | WILLIAMS | 1:44.071 | +1.941 | +0.046 | 19 | |
| 18 | Daniel Ricciardo | TORO ROSSO | 1:44.149 | +2.019 | +0.078 | 19 | |
| 19 | Heikki Kovalainen | CATERHAM | 1:45.301 | +3.171 | +1.152 | 22 | |
| 20 | Timo Glock | MARUSSIA | 1:45.879 | +3.749 | +0.578 | 19 | |
| 21 | Charles Pic | MARUSSIA | 1:46.036 | +3.906 | +0.157 | 19 | |
| 22 | Vitaly Petrov | CATERHAM | 1:46.261 | +4.131 | +0.225 | 22 | |
| 23 | Pedro de la Rosa | HRT | 1:46.554 | +4.424 | +0.293 | 20 | |
| 24 | Narain Karthikeyan | HRT | 1:47.032 | +4.902 | +0.478 | 22 |
Βy: Βασίλης Τριάντης

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.